Skuteczna reklama w nowoczesnych mediach!
Czy nie przydałby Ci się dostępny przez 24 godziny na dobę asystent, który zajmowałby się wyłącznie analizowaniem Twojej witryny? Byłby on przy tym tak dokładny i skrupulatny, że nie przeoczyłby żadnego drobiazgu. Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe? A jednak mamy dla Ciebie kogoś takiego. Poznaj mechanizm Analizy automatycznej.

Dzięki zaawansowanym statystykom ruchu jesteśmy w stanie określić m.in.:
  • Ile unikalnych osób odwiedziło stronę w konkretnym przedziale czasowym,
  • Ile czasu spędziły one na stronie,
  • Ile i jakie podstrony serwisu odwiedziły,
  • Jakiego sprzętu używały,
  • W jakiej części kraju czy świata znajdowały się przeglądając naszą witrynę,
  • Jakiego języka używały,
  • Źródła z których pochodzi ruch w witrynie. Na przykład, google (wyszukiwarka) lub google.pl (domena). Odwiedziny bezpośrednie, które nie pochodzą z wyników wyszukiwarki lub z linku odsyłającego w domenie, określa się jako (bezpośrednie).
  • Typ treści internetowej, który zawierał link do witryny. Jeżeli na przykład ruch pochodzi z linków w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, medium zostanie określone jako bezpłatne. W przypadku gdy ruch pochodzi z linków w banerach reklamowych, medium zostanie określone jako baner. Wiedza na temat tego, skąd pochodzi ruch w witrynie, jest pomocna przy podejmowaniu decyzji reklamowych i w przypadku optymalizacji witryny.
  • Twoje kampanie AdWords i kampanie niestandardowe, które generowały ruch na stronie.
  • Płatne oraz bezpłatne wyszukiwane hasła, które spowodowały wejście klienta na stronę.
MEG © 2017 Google+