Skuteczna reklama w nowoczesnych mediach!
Dzięki AdWords możesz docierać do nowych klientów, kiedy szukają w Google słów związanych z Twoją firmą lub przeglądają witryny powiązane z nią tematycznie.

Zarządzanie reklamami można podzielić na wiele kategorii, np.:
  • Słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników, które powodują wyświetlanie się reklam,
  • Miejsca docelowe (setki tysięci witryn i aplikacji moblnych w sieci reklamowej Google) w których wyświetlają się reklamy,
  • Budżet dzienny jaki chcemy przeznaczyć na kampanie,
  • Koszt pozyskania wejścia klienta na stronę www,
  • Koszt konwersji - wykonania przez użytkownika określonego zadania (np.: zakup produktu),
  • Kierowanie reklam do użytkowników:
    • zainteresowanych określonymi tematami,
    • przeglądających strony o określonej tematyce,
    • znajdujących się w określonej lokalizacji,
    • używających określonego języka,
    • korzystających z określonego urządzenia.


Dzięki zaawansowanym narzędziom możemy zachować pełną kontrolę nad kosztami kampanii reklamowych.
Sam ustalasz ile jesteś w stanie zapłacić za wejście użytkownika na Twoją stronę www lub wykonanie określonego zadania. Zadaniem naszych egzaminowanych specjalistów jest nieustanna optymalizacja kampanii w celu możliwie najlepszego wykorzystania budżetu i zdobycia najbardziej wartościowego ruchu.

Każda kampania wyceniana jest indywidualnie z uwagi na różnorodność celów jakimi zainteresowany jest klient.
MEG © 2017 Google+