Skuteczna reklama w nowoczesnych mediach!
Nasi certyfikowani specjaliści chętnie poprowadzą Państwa kampanie w wyszukiwarce Google i sieci reklamowej.
Śledzenie konwersji pozwala określić czy klient po wejściu na stronę www wykonał zadanie, na którym Ci zależy (np.: zakup produktu). Pozwala to na optymalizację działań reklamowych, której celem jest maksymalizacja zysków.
Celem działań jest wskazanie błędów występujących na stronie oraz tych jej aspektów, które można usprawnić. Optymalizacja pozwala w naturalny sposób polepszyć pozycję witryny w wynikach naturalnych Google.
To specjalna odmiana stron www stosowana w kampaniach reklamowych online (np.: Adwords). Landing Page zdecydowanie różni się od zwykłej strony www. Jest tworzona, aby skłonić użytkownika do określonego działania.
Niezwykle zaawansowany i dający ogromne możliwości system statystyk ruchu na stronach www. Pozwala m.in. na sprawdzanie lokalizacji użytkowników, czasu odwiedzin, punktów wejścia i wyjścia oraz współczynnika odrzuceń.
Remarketing pozwala docierać do osób, które odwiedziły już Państwa witrynę, kiedy przeglądają inne witryny w sieci reklamowej lub korzystają z wyszukiwarki Google. Stwarza to możliwość dotarcia do grupy osób, które wstępnie były zainteresowane produktami i nakłonienia ich do powrotu na stronę.
System kampanii reklamowych w sieci Google umożliwiający zaawansowaną konfigurację (m.in. targetowanie odbiorców, lokalizację, reklamy mobilne). Możliwa jest emisja zarówno reklam tekstowych, jak i bannerów.
Umożliwiają zbadanie skuteczności witryny w czasie rzeczywistym. Dzięki serii testów uzyskujemy możliwość określenia, które elementy strony pomagają nam zrealizować cele, które obniżają sprzedaż  oraz czy można je usprawnić.
MEG © 2017 Google+